Du kan köpa biljetter via deras webbplats eller app. Besök biljettsidan för mer information.
Tidtabeller finns på tidtabellssidan på webbplatsen.
Enkelbiljetter kan köpas via webbplatsen här eller i appen.
Ja, du kan ladda periodkort och abonnemang på laddasidan.
Ja, studentrabatt finns. Läs mer och ansök på denna sida.
Kontakta kundservice för att spärra kortet och beställa ett nytt. Se kundservice för kontaktuppgifter.
Använd reseplaneraren på resesidan för att planera din resa.
För större grupper kan du kontakta kundservice. Läs mer på gruppsidan.
Kundservice har öppet vardagar 08:00-17:00. Kontaktuppgifter finns på denna sida.
Ja, kontakta kundservice via telefon eller e-post. Se kundservice-sidan för kontaktuppgifter.
Tider för bussar och tåg kan ses i deras tidtabeller eller via appen.
Priser varierar beroende på zon och avstånd. Se aktuella priser på prissidan.
Störningsinformation finns på störningssidan och via deras sociala medier.
Nej, SL-kort gäller inte i Östergötland. Använd Ostgötatrafikens biljetter och kort.
Om du missar en anslutning på grund av försening kan du ha rätt till ersättning. Läs mer på resegarantisidan.
Det varierar mellan olika fordon. Information om Wi-Fi finns på Wi-Fi-sidan.
Använd deras app eller webbplats för att få realtidsinformation om fordonens ankomster och avgångar.
Informera förarna eller kontakta kundservice för assistans. Kontaktuppgifter hittar du på kundservice.
Kontakta förarnas eller kundservice för att rapportera förlorade föremål. Se sidan för förlorade föremål.
Ja, cykelhyra är tillgänglig på vissa stationer. Mer information hittar du på cykelhyressidan.
De accepterar kort, kontaktlösa betalningar, samt digitala biljetter via appen. Se betalningssidan för mer info.